ثبت نام وام ۴ میلیونی اربعین تا چه زمان ادامه دارد؟

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات ۴ میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا ۲۲ مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش صدای بورس,طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشسته و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که از تاریخ اول تا ۲۷شهریورماه ۱۴۰۱ در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافته و از مرزهای غربی به سمت بقاع متبرکه کربلا و نجف عزیمت کرده‌اند، می‌توانند برای ثبت تقاضای اینترنتی استفاده از تسهیلات ۴میلیون تومانی سفر اربعین، تا پایان روز جمعه ۲۲مهرماه ۱۴۰۱ به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه «صفحه نخست گذرنامه» و همچنین «صفحه ممهور به مهر ورود و خروج» خود را که در دوره زمانی اول تا ۲۷شهریورماه ۱۴۰۱ باشد، در بخش مربوطه در این سامانه (نشانی https://www.cspf.ir/arbaein) در قالب فایل JPEG بارگذاری کنند.

این تسهیلات به مبلغ ۴ میلیون تومان با اقساط یک ساله (۱۲ماهه) و کارمزد ۴درصد ارائه می شود.

به گزارش ایرنا,در این گزارش تاکید شده است: مبلغ تسهیلات برای متقاضیانی که پس از بررسی مستندات ارسالی مشمول این طرح باشند در آینده نزدیک با هماهنگی بانک عامل و پس از اطلاع رسانی لازم، به حساب حقوق بازنشستگی شخص بازنشسته و وظیفه بگیر مشمول، در بانک صادرات ایران واریز خواهد شد.

کد خبر 460397

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نحوه انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی تعیین تکلیف شد

    نحوه انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی تعیین تکلیف شد

    نمایندگان مجلس نحوه نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی و تجمیع سوابق بیمه ای اشخاص را مشخص کردند.

  • بازنشستگان از دولت طلبکارند

    بازنشستگان از دولت طلبکارند

    رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: در این شرایط اقتصادی، بازنشستگان کارگری که عموماً کم درآمد و درگیر بحران معیشتی هستند، انتظار دارند مطالبات‌شان به موقع پرداخت شود؛ از یک طرف ۲۵ درصد احکام سال قبل است که باید واضح و مشخص بگویند چگونه و تحت چه روالی پرداخت می‌شود و از سوی دیگر، بحث معوقات پنج ماهه‌ی بازنشستگان سایر سطوح است که بایستی قبل از ماه یازده سال به صفر برسد.

  • بانک‌ها حتی یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مردم نمی‌دهند

    بانک‌ها حتی یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مردم نمی‌دهند

    نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بانک‌ها برای مردم عادی و نیازمندان حتی یک میلیون تومان نیز وام ضروری قرض‌الحسنه ندارند، اما به پرسنل خود پرداخت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 0
    چرا مدارک احراز هویت میشه و لی وقتی دکمه ثبت نام را می زنی تائید نمیشه